poniedziałek, 8 lutego 2016

Niedzielny spacerek/zdjęcia ;)

Hej ;)

W tym poście chciała bym przedstawić Wam moje zdjęcia z dzisiejszego dnia;) Dzisiejsza pogoda była tak ładna ,że nie mogłam odmówić sobie niedzielnego, popołudniowego spaceru. Można to ująć; pogoda idealna na spacer.

Mamy 7 luty a śniegu zero, nic nie mówią w pogodzie że ma spaść, aaa może spadnie na Wielkanoc? Oj są ostatnio różne pogody więc wszystko możliwe.. Zobaczymy jak to będzie (hihi) ;)

Co do moich zdjęć, niektóre wyszły rozjaśnione a niektóre strasznie ostre, nie piszcie od razu złych opinii bo to nie jest moja wina, że takie wyszły. Słoneczko akurat padało na moją twarz i zdjęcia wyszły jasne no ale mi się mega bardzo podobają! Fotografie mi się podobają ze względu na różne kolory;) Jak na nie patrzę aż na samą myśl czuję wiosnę;)

A wy jak spędzaliście niedzielę? :)

Przy okazji słucham piosenki Stachurskiego ,,Z każdym twym oddechem" i myślę o moim kocurze! ;*

Zapraszam Was serdecznie do oglądania zdjęć;*

















Miłego dnia;) !

Uciekam ćwiczyć;)


Brak komentarzy: