wtorek, 23 lutego 2016

Prawie koniec lutego/zmiany w życiu/motywacja/nowe postanowienia!

Hej kochani;*
Jak pisałam w poprzednim poście zbliża się koniec lutego więc ze względu na to, że niebawem marzec wraz z moim narzeczonym postanowiliśmy od dzisiaj zmienić parę rzeczy w naszym życiu;) Cieszę się ,że mój narzeczony również podjął się nowych postanowień/motywacji ponieważ razem lepiej można się motywować i mamy większe wsparcie przy boku najbliższej osoby;) Dzisiejszy spacer bardzo mi pomógł ponieważ prócz oddychania świeżym powietrzem wiele rzeczy przemyślałam. Wszystko dokładnie przeanalizowałam i postanowiłam, że wraz z moim Arczim podejmiemy się motywacji! W moim przemyśleniu było wiele za i przeciw ale stwierdziłam ,że chciała bym aby moje życie trochę inaczej wyglądało i postanowiłam że zmienię te złe nawyki na bardzo dobre! Jak każdy z nas w życiu popełniamy wiele błędów, a zazwyczaj jest też tak ,że później tego żałujemy i mamy wielkie wyrzuty sumienia..! Ja właśnie tak mam! W postanowieniu mówiłam sobie, że nie zjem ani jednego ciastka a później wychodzi, że; np; mam zły nastrój i mój mózg wysyła impuls ,,na dobry humor zjedz coś słodkiego". I właśnie słucham się tego i tak robię! Nie podoba mi się to wo gule więc postanawiam wziąć się za siebie! Nie myślcie sobie że opycham się słodkim i jem 3 opakowania czekolad naraz, nie jest tak no ale podałam przykład jak mamy zły nastrój sięgamy po coś słodkiego ale czas i pora to zmienić! ~
Już kiedyś mi się udało a teraz jak pisałam mam wielką motywację i nie jestem z tym sama!
Mam przy boku ukochaną osobę!! ;*
Dzisiaj powiedziałam sobie ,że warto w moim przypadku się motywować ponieważ jestem mądrą i zorganizowaną dziewczyną, wiadomo,że w życiu raz mam lepszy a raz gorszy dzień ale to co robiłam źle postanawiam o tym zapomnieć/przekreślić/wymazać z pamięci a na nowo wziąć się za siebie i działać! Największym wsparciem jest dla mnie mój narzeczony;* Dziękuję Ci Arczi!
Przemyślałam sobie skoro za rok mam ślub to pora zacząć się motywować!! 
Nie poddam się!!!! 
Jestem taka, że jak coś sobie postanowię; trzymam się tego i wytrwam do samego końca bez porażek! 
Nie warto się poddawać!
Damy radę! 
Ćwiczonka na wieczór zaliczone!

Co zamierzamy zmienić w życiu?
♥Cierpliwość
♥Zero nerwów
♥Zrozumienie
♥Dużo uśmiechu
Wraz z moim narzeczonym zamierzamy zmienić to wszystko w naszym związku♥ Bardzo chcemy być cierpliwi, nie podejmować decyzji zbyt pochopnie i rozumieć się nawzajem! Kolejne nasze postanowienie to zero nerwów i denerwowania się na siebie♥ A ostatnia cecha dużo uśmiechu♥ Będziemy nad tym pracować! Uda się na pewno♥♥

Postanowienia/motywacja:
♥Zdrowe odżywianie
♥Zero słodyczy
♥Zero fast-foodów
♥Unikanie alkoholu/używek (jedynie okazjonalnie)
♥Ćwiczenia/fitness/zumba
♥Aktywny tryb życia
♥Dużo spacerów
♥Chodzenie wcześniej spać

SŁODYCZE TO PUSTE KALORIE, NIE MAM ZAMIARU JUŻ ICH JEŚĆ!
A tak wo gule kiedyś się przełamałam i nie tknęłam ani jednego cukierka ani nic przez rok więc dam radę
a każdy mówi że mam silną wolę i jak coś postanowię to dokonam tego i dojdę do celu;)
Kochani motywujmy się!
Od dzisiaj zwiększam intensywność moich ćwiczeń!

Inne moje postanowienia/dla mnie również bardzo ważne jak te wyżej:
Skupienie się na pracy
Mniej złości a więcej uśmiechu
Motywacja o której pisałam wyżej
Organizacja
Prowadzenie systematycznie bloga
Robienie dużej ilości zdjęć
Myślenie o tym co będzie kiedyś (rodzina, mieszkanie, dzieci... itd)
Odliczanie dni do ślubu
Nauczyć się bardziej gotować
Planowanie do organizacji ślubu/wesela
Wywoływanie zdjęć i wkładanie wraz z ozdobieniem oraz opisami do albumu
Od dzisiaj mam zamiar zapisywać ćwiczenia i wytrwać z nimi do ślubu (26.08.2017 r)
Co 2 dzień sprzątanie w domu/pokoju  

Najważniejsze:

♥Nauczyć się lepiej gotować
♥Ćwiczenia
♥Zdrowe odżywianie
♥Dbanie o wygląd
♥Organizacja
♥ Dążenie do wymarzonego celu/efektu

Damy radę!
Za tych co mają motywację trzymam kciuki!
Nie poddawajmy się!


Arczi Kocham Cię! ;*




Brak komentarzy: