poniedziałek, 15 lutego 2016

Daily Vlog/luty 2016❤

Hej
Na moim kanale pojawiało się wiele filmików ale nigdy nie tworzyłam Daily Vlogów. Postanowiłam w tygodniu się zmotywować i przekonać do nagrania Vloga, który opisuje mniej więcej moje życie na co dzień.  Nie jestem pewna czy Vlog mi wyszedł ponieważ tworzyłam tego typu filmiki pierwszy raz❤ Jak myślicie? Chyba nie wyszło aż tak źle...?
Postanawiam nagrywać Vlogi co tydzień, odwiedźcie mój kanał, dzięki temu na pewno będziecie moją motywacją do nagrywania tego typu filmów
Powiem Wam szczerze, że nagrywanie tego typu filmików bardzo mi się podoba! Myślę, że jak zacznę nagrywać częste Vlogi na pewno wyjdą jeszcze lepsze a ja dojdę do wprawy. Nie ma co się poddawać!
Mam nadzieję, że Vlog Wam się podoba
Zapraszam do oglądania 


Filmik przedstawia moje codzienne życie/ obowiązki. Na Vlogu załapało się spotkanie z moim narzeczonym Walentynkowe❤ Cudowny dzień z Arczim

Na kolejnego Vloga zapraszam w niedzielę





Brak komentarzy: