czwartek, 18 lutego 2016

Hej kochani;*

Dzisiejszy dzionek od rana spędziłam w pracy, nie ukrywałam bo dzisiaj było dosyć ciężko ale dałam radę! Ta okropna, pochmurna aura pogodowa daje mi się strasznie we znaki ,że praktycznie cały dzionek jestem senna i jakaś rozleniwiona! Niestety ostatnio nie mam czasu na relaks bo w domu/pracy mam masę obowiązków no ale jakoś daje sobie z tym radę ;np. słuchając muzyki przy tym co robię! Ehh co za pogody.. Na dodatek dzisiaj padał deszcz! Nie mam pojęcia jak ja mam tę pogodę odczuwać? Jesienna aura pogodowa? W tym miesiącu powinna być zima a praktycznie po woli nachodzić wiosna! Moim zdaniem klimat strasznie się zmienił. Już kiedyś na Wielkanoc spadł śnieg. Ciekawe jak teraz będzie? A wy jak znosicie te pogody?
Po południu wybrałam się na małe zakupy do Rossmanna, nic konkretnego nie kupowałam prócz kremu Nivea i innych kosmetyków (pokażę Wam jutro). Po drodze wstąpiłam jeszcze do Mili kupić płatki owsiane górskie bo przypomniałam sobie, że mi się skończyły a ja uwielbiam na śniadanie jeść owsianki! A wy co jecie zazwyczaj na śniadanko?
Gdy wróciłam z małych zakupów wzięłam się za ćwiczenia i Zumbę, a więc trening przed snem i popołudniowy zaliczony;) !
Jak widzieliście na moim blogu pojawiły się zdjęcia z Sesji Walentynkowej, ale to nie wszystko! Jutro mam zamiar obrobić inne zdjęcia bo mam ich multum , na pewno wieczorkiem się pojawią;)

Zapowiadam, że jutro wieczorkiem pojawi się na moim kanale kolejny Vlog, czekajcie cierpliwie;)
Cieszę się, że jestem taka zorganizowana i daję wszystko radę zrobić! ;)


Uciekam spać, dobranoc;*


Brak komentarzy: