czwartek, 4 lutego 2016

Filmik; 5 lat razem z Arczim;*

Hej;)

W tym poście chciała bym wam pokazać filmik opisujący mnie i Artura. Filmik opisuje nasze podróże i wydarzenia z życia;) 

Każdego Dnia Dziękuję Bogu, za to, że Cię mam! Arczi jesteś dla mnie całym światem i nic ani nikt tego nie zmieni! Tak bardzo Cię kocham, że nie wyobrażam sobie życia bez ciebie;* Bez Ciebie nic nie ma sensu, jesteś dla mnie wszystkim. Ciebie Arczi noszę w sercu i kocham bez granic oraz Ciebie nie oddam nikomu i za nic!! 

Uwielbiam; patrzeć jak zasypiasz, twoje oczy, twoje ciało, rozmawiać z tobą, całować się z tobą, gdy się rozciągasz, gdy jesteś zamyślony, uwielbiam się z tobą droczyć, mruuuczenie, bawić się z tobą wszystkim co popadnie, Uwielbiam cię ,że jesteś! Prawdziwa miłość!
Pomimo ,że potrafię być podła kochaj mnie zawsze;*
Po prostu wiedz przyszły mężu ,że będziesz miał wspaniałą żonę!

Zapraszam serdecznie do oglądania filmiku;*
(W Filmiku są dodane wątki z 2013,2014,2015 roku)







Brak komentarzy: