środa, 3 lutego 2016

Kolejne 5 lat razem z moim Arczim;*

Hej kochani;*

5 lat razem z moim narzeczonym;*

Dzisiaj mamy 3 luty 2016 r, ze względu na datę jest to bardzo wspaniałe wydarzenie w moim życiu ponieważ jestem z moim narzeczonym 5 lat razem;) Sama nie mogę w to uwierzyć, że ten czas tak szybko zleciał ale to prawda! Pamiętam jak niedawno poznałam się z moim Arczim a to już 5 lat, ojeju jak ten czas szybko leci. Cieszę się, że Arczi od początku związku to mój jedyny, niepowtarzalny facet, który będzie ze mną do końca życia;* Na początku związku myślałam sobie czy nasz związek przetrwa... Jak w każdym związku zdarzały się dziwne sytuacje, nieporozumienia, kłótnie ale stwierdzam po tak długim czasie, że nasz związek musi być silny bo wszystko przetrzymał i moim zdaniem to jest właśnie prawdziwa miłość! Podobno kłótnie nieraz umacniają związek i to chyba jednak jest prawdą! Za rok 3 lutego 2017 roku będziemy 6 lat razem a kolejne lata już małżeństwem;) W naszym związku mamy wiele wspaniałych wspomnień, których nie zapomnimy do końca życia. W ten dzień życzę nam Wszystkiego Najlepszego no i Sto Lat i nawet więcej;)

Każdego Dnia Dziękuję Bogu, za to, że Cię mam! Arczi jesteś dla mnie całym światem i nic ani nikt tego nie zmieni! Tak bardzo Cię kocham, że nie wyobrażam sobie życia bez ciebie;* Bez Ciebie nic nie ma sensu, jesteś dla mnie wszystkim. Ciebie Arczi noszę w sercu i kocham bez granic oraz Ciebie nie oddam nikomu i za nic!! 
Uuuuuu Awaria, kocham cię jak wariatka!! Zawsze Love!
Uwielbiam; patrzeć jak zasypiasz, twoje oczy, twoje ciało, rozmawiać z tobą, całować się z tobą, gdy się rozciągasz, gdy jesteś zamyślony, uwielbiam się z tobą droczyć, mruuuczenie, bawić się z tobą wszystkim co popadnie, Uwielbiam cię ,że jesteś! Prawdziwa miłość!
Pomimo ,że potrafię być podła kochaj mnie zawsze;*
Po prostu wiedz przyszły mężu ,że będziesz miał wspaniałą żonę!

NASZA PRAWDZIWA MIŁOŚĆ!

Kocham Cię Arczi;*









Brak komentarzy: