poniedziałek, 22 lutego 2016

Hello!

Hej!
Przed pójściem spać postanowiłam Wam jeszcze napisać post na blogu❤ Dzisiejsza pogoda była okropna, pochmurno, zimno a do tego wiał nieprzyjemny wiatr. Nienawidzę takiej pogody a aura kojarzy mi się z jesienią! W sobotę był klimacik od rana zimowy a potem zrobiła się ciapa i pogoda zmieniła się na jesienną. Eh klimat się strasznie zmienia...;/ A u Was jaka jest pogoda?
Od rana idę do pracy, czeka mnie bardzo intensywny dzionek! Dam radę!
23 lutego wraz z moim narzeczonym zaczynamy MOTYWACJĘ! Razem będziemy się motywować i wspierać❤
Niedługo moja mama ma imieniny a mój narzeczony urodziny. Tak akurat się super złożyło ,że obydwoje mają w tym samym miesiącu (hihi)❤❤ Myślę nad prezentami❤
Po ćwiczonkach wzięłam się za czytanie gazetki Claudii. Bardzo podoba mi się wydanie ponieważ znalazłam wiele pomysłów, inspiracji, ozdób ,przepisów, które jak najbardziej wpadły mi w oko i na pewno zrobię! Ta gazeta jest dla mnie najlepsza i mnie inspiruje❤ !



❤Przeglądając Claudię coraz bardziej czuję wiosnę i święta Wielkanocne



❤Piękne inspiracje i wiele pomysłów


❤W gazecie jest bardzo dużo interesujących przepisów z których mam zamiar zrobić pyszności

A Wy jakie gazety lubicie czytać?






Brak komentarzy: