środa, 10 lutego 2016

Sesja Walentynkowa? Czemu nie❤

A może Walentynkowa sesja zdjęciowa?
Ze względu na to, że zbliżają się Walentynki mam w planie zrobić sesję walentynkową. Moim zdaniem sesja zdjęciowa pod tytułem ,,Walentynkowa" jest idealnym pomysłem aby ukochanej osobie sprawić niezapomniany prezent❤
Jutro zabieram się za zdjęcia❤
A wy co sądzicie o takim pomyśle?

Jak Wam minął dzisiejszy dzionek?
Wstałam dość wcześnie rano i od razu wzięłam się za porządki. Miałam trochę czasu bo dzisiaj dostałam wolne od pracy ale nie mogłam sobie wymarzyć jednodniowego odpoczynku ponieważ w domu miałam masę obowiązków do zrobienia. Jutro czeka mnie praca a reszta dnia będzie szalona i zabiegana...
W ostatnich dniach pogoda jest okropna; szaro, ponuro ,deszczowo.... Czuję się jakby była jesień a nie zima! Po południu miałam wizytę u lekarza, nie martwcie się bo wszystko z moim zdrowiem jest okey! Gdy wyszłam od lekarza byłam totalnie zmęczona ponieważ czekałam w kolejce prawie 2 godziny zanim wejdę a przede mną było jeszcze 6 osób. Mówię Wam, masakra z tymi kolejkami u lekarza!!
Ku mojemu zaskoczeniu po wyjściu z przychodni zaczął padać śnieg z deszczem, zrobiło się dosyć zimno no ale mi to nie przeszkadzało (hihi). Ciekawe czy odwiedzi nas jeszcze zima....?
Gdy wracałam do domu wstąpiłam do sklepu po drobne zakupy, nic konkretnego nie kupiłam prócz gazety i kredek do malowania. Ćwiczenia z Mel B wykonane, jeszcze zrobię lekki trening przed snem a potem pójdę spać;)

W piątek spotkanie z narzeczonym❤






Brak komentarzy: