poniedziałek, 5 października 2015

W skrócie o dniach♥

Hej kochani♥♥
Jak wam mija wieczór?
U mnie jak najbardziej pozytywnie♥ Opowiem Wam w skrócie o wczorajszym dniu ,a więc 6 października są imieniny mojego narzeczonego, prezent mu wręczyłam na spotkaniu w niedzielę bo w najbliższym czasie nie będzie czasu się spotkać. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia prezentowi ale opowiem Wam co dostał: winko, kawa, własnoręcznie prze zemnie zrobiony mini album z naszymi i moimi zdjęciami♥, ciasteczka♥♥ Artur był jak najbardziej zadowolony z prezentu! W niedzielę była cudowna pogoda więc z Arczim spacerowaliśmy po parku♥♥ Dzień jak najbardziej mega udany! ♥♥♥♥

Poniedziałek zleciał mega szybko, nic konkretnego nie robiłam oprócz cykania zdjęć na spacerze i bardzo długich spacerach z moim psiakiem

Dzisiaj mój mały chrześniaczek Igorek ma imieniny więc 

jeszcze raz skarbusiu Wszystkiego Najlepszego od Cioci 


Ani♥♥


♥♥


Brak komentarzy: