czwartek, 1 października 2015

2 urodziny mojego bloga♥

2 urodziny mojego bloga♥♥

1 października 2013 r zaczęłam pisać bloga, nie miałam go tu, tylko na innej stronie ale przeglądając inne blogi bardzo mi się tutaj na bloggerze spodobało więc go przeniosłam. Na początku wiele na nim nie pisałam bo jakoś nie mogłam się przekonać, że ktoś będzie jego czytał ale z czasem liczba czytelników wzrastała co mnie bardzo cieszyło;) Blog jest takim moim internetowym pamiętnikiem, bardzo lubię czytać potem swoje posty co działo się danego dnia;) 
Powiem wam kochani ,że przed 2013 r wogule mnie blog nie interesował , przekonałam się do niego przeglądając i czytając blogi innych czytelników i postanowiłam go założyć i spróbować coś napisać ♥ Spodobało mi się to bardzo aż piszę posty ,wstawiam zdjęcia,filmiki do dnia dzisiejszego! ♥♥
Czas płynie bardzo szybko a jak wspominam starsze posty tyle rzeczy się zmieniło ,że aż nie mogę w to uwierzyć♥♥

Kochani bardzo dziękuję wam za odwiedziny mojego bloga i komentarze oraz za wchodzenie na niego♥ Jesteście dla mnie motywacją♥♥ 

Thank you for visiting my blog. Thank you for your comments. My motivation: it is you ♥

33951 - łączna liczba wyświetleń na tę chwilę na moim blogu♥♥

WpisLiczba wyświetleń
Polska
18008
Stany Zjednoczone
14169
Niemcy
378
Rosja
324
Ukraina
226
Francja
126
Kenia
107
Wielka Brytania
86
Turcja
45
Holandia
29
Dziękuję wam z całego serca/I thank you with all my heart ♥


Dla mojego bloga

A teraz mega szczęśliwa i uradowana uciekam spać
Do jutra


Dobranoc





Brak komentarzy: