czwartek, 15 października 2015

Heej ❤

Hej
Co Słychać u Was Kochani?
Wstałam około godziny 8:00, zrobiłam trochę ćwiczeń no i zjadłam pyszne śniadanko, zrobiłam sobie 3 małe kanapki ale nie dałam rady zjeść trzech więc zjadłam dwie ale dla mnie były bardzo pożywne. Od razu po przebudzeniu napisałam do mojego Artura Pogoda za oknem bardzo jesienna, pochmurna a na dodatek zimno no i chyba zanosi się na padanie. Zaczęłam od generalnych porządków w moim domu bo chcę aby było wszystko wysprzątane na błysk
Nie mogę się doczekać 5 grudnia, wtedy będę oficjalną narzeczoną mojego Arcziego, ach to będzie cudowny dzień i niezapomniany do końca życia Opowiem Wam więcej jak będzie bliżej do tego dnia...
Powiem Wam, filmiki na moim kanale nie wiem kiedy się pojawią ale planuję nagrać za tydzień, mam nadzieję, że się uda;] Póki co wstawiam zdjęcia na bieżąco
Niedługo zjem pyszną sałatkę owocową... Mniam!
Dzisiaj zapowiada się zabiegany dzionek no i dość pracowity!

Na koniec posta zostawiam Wam Parę zdjęć, które zrobiłam około miesiąca temu mojemu storczykowi, niestety kwiatki mu opadły teraz no ale może zakwitnie w najbliższym czasie








Miłego Dnia Kochani

Brak komentarzy: