sobota, 10 października 2015

Heej...

Hello..
Jak tam u Was? Jest już po 22:00 i nadal z moim nastrojem jest kiepsko, jestem przygnębiona i smutna.. Chciała bym Wam bardzo podziękować za wsparcie, chociaż nie jest łatwo... Dzień po prostu przykry, ehhh..;/
Jutro zamierzam na bloga wstawić ROOM TOUR/październik 2015;) Jak mi się uda mam w planach nagrywać Vlogi;) Uda się czy nie uda ale spróbować jak najbardziej warto.. Nie ma co wątpić w siebie tylko zacząć działać;)
Na dworze jest już zimno a nawet w nocy minusowa temperatura, brrrrr... Za oknem widać piękne jesienne krajobrazy, naszą piękną złotą jesień;)

Wczoraj zamówiłam Sobie zimową kurtkę, moim zdaniem jest śliczna, jak do mnie przyjdzie na pewno Wam pokażę;) Nie mogę się doczekać!

A WY PO WOLI ZACZĘLIŚCIE JUŻ TEGO TYPU ZAKUPY?

------------------------------------------------------------------------------------
Polecam wam Perfumy / Woda toaletowa Imagination (Są one z Oriflame):
Imagination od Oriflame to radosna i pełna ekspresji kompozycja. Niczym paleta romantycznych kolorów, zachwyca upajającym aromatem przewodnim - rzadką odmianą gruszy - bonkretą Williamsa. Soczyście owocowa, rozbrzmiewająca kobiecością, inspiruje do życia pełnego kolorów. . To zapach rozbudzający wyobraźnię, inspirujący do działania. Stworzony dla stylowych kobiet, optymistek zadowolonych z życia, chcących czerpać z niego to co najlepsze i rozwijać swoje pasje.

Polecam Wam bardzo serdecznie, mam je od kilku dni i jestem bardzo zadowolona ponieważ pięknie pachną a flakonik prześliczny.
Cena- 89,90 zł (ja tyle płaciłam za nie)

Uciekam spać kochani, dobranoc;*


Brak komentarzy: