środa, 21 października 2015

Hej Kochani❤

Hej
Co Tam u Was słychać?
Za oknem pogoda typowo jesienna a mój nastrój jest fantastyczny! Wiele osób narzeka w tę pogodę, że są senni, boli ich głowa, szczerze mówiąc współczuję bo jest to na pewno męczące. Jak na takie pochmurne dni czuję się bardzo dobrze❤ 
Za oknem mamy piękną jesień, wszystko jest takie urocze i kolorowe❤ Na dworze jest chłodno no ale mi to nie przeszkadza i mogę spacerować wokół kolorowych drzew godzinami i podziwiać piękno oraz uroki jesiennych krajobrazów
ZABIEGANA....?
Powiem wam, że ostatnio jestem bardzo zabiegana, w domu mam masę porządków a robię wszystko od początku, a począwszy od mycia okien po mega wielkie sprzątanie na błysk!
Uwielbiam mieć w domku porządek a szczególnie taki generalny jak robię teraz. Zawsze mam porządek bo jestem dobrze zorganizowana i powiem wam nigdy nie robiłam bałaganu, jak coś mam nie potrzebnego wyrzucam a jeśli są to rzeczy typu torebka, aparat to odkładam na swoje miejsce! KOCHAM PORZĄDEK I TEGO SIĘ TRZYMAM!
Jak ogarnę wszystko w domu postanawiam Wam zrobić nie tylko filmik o moim pokoju ale też o innych pomieszczeniach❤ Czekajcie cierpliwie! Niebawem na moim blogu pojawią się zdjęcia jesienne i w nowej kurtce zimowej❤ 
KOCHANI życzę wam CUDOWNEGO WIECZORKA


Dobranoc



Brak komentarzy: