poniedziałek, 12 października 2015

Zimowo za oknem❄⛄

Hej kochani

❄⛄

Jak Wam Mija dzionek?
Ja wstałam około 9:00, zjadłam śniadanko a później miałam sporo spraw do załatwienia no i byłam bardzo zabiegana, hehe, taka mała Ania latawica:] Jutro Mnie czeka bardzo dużo porządków w domu, ehh pewnie na koniec dnia będzie mi brakowało sił ale nic samo się nie zrobi! Dam radę:] 
Kochani, mówiłam że w najbliższym czasie a nawet dzisiaj miał pojawić się filmik o moim pokoju no ale wybaczcie brak czasu i dużo do ogarnięcia w domku.. Porządki zamierzam robić generalne a więcej można powiedzieć że na błysk:]
Około godziny 11 przyjechał do mnie kurier z kurtką zimową, którą zamówiłam w tamtym tygodniu, jest piękna;] Na pewno jak wszystko ogarnę zdjęcia na bank się pojawią, bez obaw! Brakuje mi jeszcze szalika, rękawiczek i kozaków ale zakupy z tym związane będę robiła za 2 tygodnie.
Około południa u Mnie spadł 1 śnieg, powiem Wam jest październik ,prawie początek/połowa a ja byłam w mega szoku że już prawie zima. Krajobraz za oknem momentalnie się zmienił i zrobiło się biało za oknem. Nie mogłam dowierzyć w to że tak szybko zaczął padać śnieg;]
A U WAS JEST BIAŁO ZA OKNEM??
Wiele osób pyta o mój nastrój, powiem Wam, że jest o wiele lepiej no i zaczęłam się uśmiechać;]
POWIEM WAM W SKRÓCIE ŻE KOMENTARZE I WIADOMOŚCI OD WAS PODNOSZĄ MNIE NA DUCHU, DZIĘKUJĘ;*
A NAJBARDZIEJ DZIĘKUJĘ MOJEMU NARZECZONEMU ZA TO;*
Wczoraj oglądałam mecz Polska-Irlandia, gratulację dla naszych piłkarzy że dali radę wygrać, był to wspaniały mecz;]

Uciekam kochani, napiszę później, buziaki;*

Brak komentarzy: