piątek, 5 września 2014

Zakręcony dzionek

Hej;)

Aj ale dziś miałam zakręcony dzionek. Miałam zrobić dekorację pokoju ale nie wyrobiłam się, dziś sprzątałam w pokoju, jutro muszę dokończyć a potem jeszcze coś tam, ajjj zabiegana bd, ale mam
nadzieję że na ozdabianie jesienne mojego pokoju wystarczy mi czasu;)
Dziś byłam na zakupach, dowiedziałam się, że wybieram się na nie w ostatniej chwili;)
Hehe zakręcona jestem! ;)
Aktualnie teraz piszę z moim Arturem a potem wybieram się spać;)
Przepraszam was za krótką notkę na blogu ale chcę jeszcze wam popisać komentarze;)
Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i pisanie komciów!
---------------------------------------
Obiecuję wam że zamierzam wrócić do pisania bloga na bieżąco, robiłam tak ale niestety
nieraz tak się zdarza, że brakuje czasu więc napiszę 1 lub 2 posty dziennie;) Ale spokojnie jak bd mieć więcej czasu na pewno będzie dużo postów! :)

;)

3 komentarze:

dryla pisze...

Ja rowniez mialam dzis straasznie zakrecony dzien haha :)

Obserwujemy? Jesli tak zacznij a sie szybko odwdziecze :) wpadnij tez jeszcze czasem..!

blog anuli pisze...

He he to widać nie jestem sama z zakręconym dniem . Na pewno wpadnę do ciebie . Pozdrawiam ♥

blog anuli pisze...

He . To widać nie tylko ja miałam zakręcony dzień . Wpadnę na pewno do ciebie . Pozdrawiam ♥