czwartek, 11 września 2014

Hejunia;)

Zrobiłam sobie przerwę w sprzątaniu bo jadłam obiadek a teraz odpoczywam;)
Bardzo dobrze mi idzie i mam świetne pomysły na urządzenie pokoi;) Mam wenę, hehe;) Czekam na mojego Artura bo o 14 skończy pracę, nie mogę się już doczekać jak z nim porozmawiam! Jaka u was pogoda? U mnie deszczowo i ponuro, dlatego w taką pogodę czas przeznaczyłam na sprzątanie i obowiązki w domu;)
Brakuje mi lata, słoneczka, opalania i wogule wygrzewania się na słoneczku;) Teraz mamy już prawie jesień a potem zima i znów lato ale niestety na to musimy jeszcze poczekać.
Jedna osoba zadała mi kiedyś pytanie czy ja lubię jesień?? Powiem wam, że w sumie tak bo kocham ten krajobraz jesienny, kolorowe liście i chodzenie na grzybki a najbardziej w niej nie lubię deszczu;)




Brak komentarzy: