poniedziałek, 15 września 2014

Post o organizacji biurka;)

Hejo, hello;)
Nowe zdjęcia na moim flog.pl: http://anulunia268.flog.pl/
Dodam wam post, którego jeszcze nigdy nie było na moim blogu a będzie on o organizacji biurka.
W moich dzisiejszych przemyśleniach postanowiłam całkiem odmienić moje biurko, jeszcze dodam, że moje biurko jest duże więc muszę je jakoś super urządzić. Szukam właśnie inspiracji na ten
temat w internecie i podzielę się z wami nimi;) Zawsze zmieniam coś na biurku, każdy mi mówi, że mam porządek i jestem zawsze dobrze zorganizowana;) Jutro na bank pojawią się zdj biurka i innych ciekawych rzeczy;)
Jestem z sb bardzo ostatnio zadowolona bo mam masę pomysłów na pisanie postów!
------------------------------------------------





Jutro mnie czeka bardzo dużo pracy związanej ze zmianami;)
A czemu nie pojawiały się zdjęcia pokoju mojego?
- Aparat miałam rozładowany a brak czasu na podładowanie, hehe;)
Ale spokojnie nadrobię to bo teraz zaczęłam znów pstrykać masę zdjęć;)


Napiszę do was jutro, dobranoc;)

Brak komentarzy: