poniedziałek, 8 września 2014

Alpinarium z Arturem;)

Zaległy post z Alpinarium;)
(Zdjęcia):
------------------------------------
W jedną niedzielę z weekendu wybraliśmy się z moim narzeczonym do Alpinarium, ja byłam już tam 3 razy a Artur ani razu;) Jej, jak tam jest pięknie, te śliczne roślinki, oczka wodne, lilie wodne, las, drzewa, aj uwielbiam taki klimat;) Bardzo fajnie w lesie było pooddychać świeżym powietrzem, posłuchać śpiewu ptaków;) Było tam sporo motyli no i kolorowe rybki, które pływały w oczkach, jedna była pomarańczowa a inne czerwone;) Spacerując sb tam spotkaliśmy bardzo dużo żab, powiem szczerze, że dopiero pierwszy raz widziałam żabę z takiego bliska, nie jest taka straszna jak mi się wydawało;) Chodząc spotkaliśmy kaczki, co mnie zdziwiło wo gule się nas nie bały;) Takie piękne miejsce aż żal było z stamtąd wychodzić;) Potem poszliśmy sb na piwko, pogadaliśmy przy nim a potem znów postanowiliśmy wejść do Alpinarium, (co nas bardzo cieszy i pewnie wszystkich gdy ma się bilecik wstępu i jak się wyjdzie z stamtąd do baru lub gdzieś można wejść na tym samym s powrotem nie płacąc za następny gdy macie bilet wchodzicie ile chcecie;)) Bardzo nam się tam podobało i na pewno jeszcze wrócimy w to miejsce;)

Przedstawiam wam zdjęcia z tego cudownego miejsca:


Pięknie tam<3





;)







Brak komentarzy: