piątek, 19 września 2014

Za co kocham bloga?

A więc zadałam sb dzisiaj pytanko ,,Za co kocham bloga?"
Bloga postanowiłam pisać od 1 października 2013 r, na początku do pisania wpisów nie
byłam za bardzo przekonana, nie chciało mi się na niego wchodzić ale z czasem przeglądając inne blogi i patrząc na to jak piszą inni blogerzy spodobało mi się i zadałam ,,czemu ja miała bym nie prowadzić bloga?''. Nie sądziłam wogule, że niektórzy ludzie będą interesować się moimi
wpisami ale gdy patrzyłam jak pojawiły się 1 komentarze pojawił się na mojej twarzy uśmiech! ;)
A więc blog jest dla mnie jak taki życiowy pamiętnik, uwielbiam opisywać w nim dni, modę, urodę, fotografowanie i inne ciekawe sytuacje. Pisanie bloga sprawia mi bardzo wielką przyjemność. Wchodzę sb nieraz i sama go czytam i przypominam co działo się danego dnia! :)
Nie raz nie mam czasu na posty bo wiadomo że nie zawsze jest czas;) Ale kochani zawsze to nadrabiam, codziennie wchodzę i coś piszę. Bardzo kocham fotografowanie, jak nie telefonem to robię zdjęcia aparatem, lubię mieć potem zdjęcia aby je wkładać do albumów lub w ramki. Nie jestem zwolenniczką trzymania zdjęć na komputerze, bardzo lubię je obrabiać i wywoływać a potem kupować album i wklejać je do niego, dla mnie to jest lepsze niż na kompie bo tam mogą się skasować a w albumie zostaną!
Blog uwielbiam, nigdy z niego nie zrezygnuję!
Blogowanie is the best;)

Brak komentarzy: