piątek, 12 września 2014

Brak czasu...

Hej!
Piszę do was dopiero teraz bo na wszystko brakuje mi czasu, tak się tylko mówi że szybko ale metamorfozy pokoju nie należą do bardzo szybkich więc jeśli chce się wszystko ładnie poukładać i pozmieniać trzeba poświęcić na to czas, miałam nadzieję, że wyrobię się ze wszystkim przez 2 dni ale nie ma szans, heh, to były tylko moje przypuszczenia.. Garderoba prawie gotowa, jeszcze mam zamiar nad nią powiesić parę kolorowych obrazków i bukiecik kwiatuszków a co do pokoju zmiany na półkach, układanie kosmetyków, małe przemeblowanie, obrazki na ścianie i kwiatuszki oraz dekoracje jesienne. Dziś było nieco cieplej na dworze ale niestety nie miałam czasu wyjść na spacer;)
Ale nadrobię to! Mam nadzieję, że u was pogoda też nie była zła;)
Blogowanie zawsze poprawia mi humor, wiem, że niektórym może nie podobać się mój blog i nawet dostałam niemiły komentarz ale ja się tym nie przejmuję bo jedni ludzie są tacy a drudzy tacy. Mam do was prośbę jak mój blog się wam nie podoba po prostu nie komentujcie bo to jest nieprzyjemne i podłe. Ludzi nie da się zmienić ale takie komentarze są trochę z lekka dziecinne i przesadne, ja wiem, że każdy może wyrazić swoje zdanie ale niemiłym się nie będę przejmować. Powiem wam, że nie ma sensu się przejmować takimi komentarzami. Tym co odwiedzają mojego bloga i komentują bardzo dziękuję za to i jest mi milutko;) Bardzo się cieszę, że mój blog podoba się mojej rodzinie, znajomym, a najbardziej on się podoba mojemu narzeczonemu! Aj on nie może oczu oderwać od mojego bloga, dziękuję!! Blogowanie sprawia mi przyjemność!
--------------------------------------------------
Jutro na blogu podsumowanie lata! Mam nadzieję, że znajdę na to czas;)



Brak komentarzy: