wtorek, 16 września 2014

Kolejny post z serii podsumowując lato♡

Wspomnienia Mazur♡
Jadąc na Mazury krajobrazy są śliczne. 1 raz dopiero byłam na Mazurach. Byłam tam z moimi rodzicami, od domku na molo mieliśmy tylko 5 minut drogi. Gdy zobaczyłam to jezioro od razu mi się to spodobało, słońce padało na blask wody, daleko pływały żaglówki a na molo były ławki. Woda wcale nie była zimna. W 1 dzień pogoda dopisała ale potem co dzień to zimniej a szczególnie w nocy. Bardzo podobał mi się rejs statkiem po Giżycku, jeziorem łabędzim♥♥ Uwielbiam takie rejsy. Z Mazur wysłałam moim kochanym znajomym, narzeczonemu piękne pocztówki a sobie wybrałam i kupiłam 2 urocze pocztówki. Powiem wam że warto odwiedzić Mazury bo jest tam pięknie♥♥♥ Jestem zadowolona z tych wakacji♡

♡ Pewnego razu z moim Arturem postanowiłam wybrać się do Alpinarium. Jest tam pełno kwiatów, drzew oczek wodnych w którym pływają kolorowe rybki i są żaby. To miejsce jest na prawdę piękne♡♡ Jest tam co podziwiać bo wszystko jest tak cudowne a przede wszystkim można pospacerować i zwiedzić. Super miejsce. Podobało nam się bardzo

Co do reszty wakacji spędziłem w domu, u Artura. W moje imieniny Artur był u mnie, był tort, mniam a od niego dostałam biały zegarek z takimi pięknymi cyrkoniami w środku za ten prezent dziękuję. W to lato było dużo opadów deszczu ale nie narzekam bo i tak się opaliłam. Robiłam bardzo dużo zdjęć i nie nudziłam się.

S U M M E R 2014 W S P O M I N AM W S P A N I A L E ♡♡♡♡

Brak komentarzy: