czwartek, 4 września 2014

O dniu;)

Witam!
Ale dzień mi szybko zleciał, nie robiłam nic konkretnego a więc można powiedzieć że
taki dzień luzacki bez robienia niczego. Poświęciłam dzionek na zabawy z psinką moją i spacerach.
Pogoda za oknem ładna i postanowiłam dziś wygrzewać się w słoneczku bo
było go bardzo dużo. Korzystałam z niego;) 
Jutro ogromne zmiany w moim pokoju;)
Na pewno będzie filmik i zdjęcia!
MAM WIELE POMYSŁÓW ALE TO ZACZNĘ ROBIĆ JUTRO;)
----------------------------------------------
Uwielbiam kochani pierścionek od Artura<3


Zamyślona dziś jestem ♥♥

Fajnie jest posiedzieć wieczorkiem i sb rozmyślać o życiu, planach marzeniach, a dziś na niebie spoglądałam w gwiazdę i wpatrywałam się w nią bardzo długo:)
Wiele spraw można wtedy pomyśleć i to na dobre;) Uwielbiam patrzeć na pierścionek i oglądać zdjęcia moje i Artura!

------------------------------------------------


♥♥


Brak komentarzy: