sobota, 20 września 2014

Wydarzenia z mojego życia♥

Hej, w tym poście zamierzam dodać troszkę wydarzeń z mojego życia;)
Ale najpierw powiem wam, że wyspałam się bardzo i najpierw robię porządki a potem trening!
Pogoda za oknem dość ładna, tylko w nocy troszkę pokropił deszcz;)
Właśnie piszę moje wydarzenia z życia;) 

Październik 2011- poznałam mojego Artura
Znalazłam Ciebie gdzieś na końcu świata
I wszystko już wiem
Szukałam całe dnie, miesiące, lata
I odnalazłam Cię

Już wiem, że od dziś
Chcę dzielić z tobą wszystkie moje sny
Zasypiać i budzić się przy Tobie
Do końca swoich dni

A teraz kiedy jesteś przy mnie blisko
Nie muszę martwić się
Bo dzięki Tobie wiem, że mam już wszystko
W dwóch słowach kocham Cię!

3 luty 2011- w związku z Arturem

12 kwiecień 2011- pierwsze spotkanie z Arturem

12 kwiecień 2011- pierwszy pocałunek

17 listopad 2012- Nasze zaręczyny

Słowo kocham cię pierwsza powiedziałam ja♥ 

---------------------------------------------------------------------------

Inne wydarzenia:

2009- rozpoczęcie nauki w Technikum
2013- zakończenie nauki w Technikum

Nowy zwierzak (Kundlo-sznaucer) o imieniu Tosia

20 kwietnia 2013
Słoooodka jest!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 lata 7 miesięcy razem ♥

3 września 2014
♥♥♥♥
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przyjaźń z Kasiunią! <3

26 kwietnia z: Kasiunią
Przyjaźniłam się z nią wcześniej ale prawdziwa przyjaźń się zaczęła w moje urodzinki♥
Kasia odwiedziła mnie w szpitalu w kwietniu no i dała mi słodkiego misia na szczęście! Wszystko mnie bolało po wycięciu wyrostka ale ona potrafiła mnie pocieszyć!! I poprawić humor!
Dziękuję♥
Love Kasia♥
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Moje urodzinki- 26 kwiecień
Moje imieninki- 26 lipiec












Brak komentarzy: