niedziela, 20 lipca 2014

Zdjęcia makro w ogrodzie.

Jak mówiłam korzystam z tych pięknych i słonecznych dni i wiele godzin leniuchuję w moim ogrodzie a w między czasie zajmuję się moim hobby czyli fotografowaniem, uwielbiam patrzeć na kwiaty , uwielbiam lato bo jest pięknie i kolorowo;) Pokażę wam teraz zdjęcia kwiatów:










Co do dzisiejszego dnia to się bardzo wyspałam. Mam nadzieję, że wam niedziela bardzo fajnie się zapowiada. Ja jestem na chwilę na kompie bo mam zamiar dodać posty o Zakopanem a po południu idę na słoneczko opalać się a jak się uda wykąpię się w basenie bo dziś woda jest cieplutka;)
26 lipca moje imieninki, cieszę się bardzo;))) Mam nadzieję, że z moim Arturem uda się nam spotkać w najbliższym czasie;) Bardzo za nim tęsknie... Ale dajemy radę ze spotkaniami;)

;)

Brak komentarzy: