wtorek, 1 lipca 2014

Zabiegana...

W związku z wakacjami w Zakopanem jestem zabiegana jak nigdy, ogarniam rzeczy, ciuchy, kosmetyki, itd. Z ubrań mam mniej więcej obmyślone co zabiorę a kosmetyków muszę trochę pokupować;) Lista zakupów gotowa, hehe;] Dziś naszykowałam sobie walizkę, a mam różową, hehe no cóż lubię ten kolor, jest spora a ja mam dużo ciuchów do zabrania więc jakoś to upchnę;))
Jutro mam bardzo napięty dzionek, sprzątanko w domu, potem muszę znów coś zrobić, aj dużo tego a w piątek o 8 mam dentystkę jeszcze, potem drobne zakupy a jak przyjadę do domu
po woli trzeba się pakować;) Powiem wam szczerze, chcę już wyjazd;)
Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze a z prognoz pogody wychodzi że mam być upalnie i słonecznie!
Na pewno w Zakopanem o was nie zapomnę i będę pisać co się u nas dzieje, co zwiedzamy i będę dodawać zdjęcia;))
Czekamy...
Czekamy...... na wyjazd;))

Brak komentarzy: