piątek, 18 lipca 2014

Hejeczka! (Zdjęcie z Zakopanego)

No i mamy wieczór, mija mi bardzo fajnie;) Mam nadzieję, że wam też wieczorek mija git.
Nareszcie mam nową klawiaturę i nie muszę się męczyć na pisanie postów w telefonie gdzie mi wolno chodzi internet. Pogoda dziś była piękna, zero wiatru i straszny upał. Po południu trochę się po chmurzyło no i zaczęło padać ale krótko bo potem znów na niebie pojawiło się słońce a teraz jest po 22 i jest duszno. W pokoju mam włączony wiatrak bo jest duchooooota.
Dzień mi zleciał bardzo szybko, ponieważ miałam bardzo dużo do zrobienia. Aktualnie teraz ogarniam zdjęcia i filmiki z wakacji. Jeszcze jutro muszę poprosić mojego Artura o przesłanie kilku zdjęć z telefonu i aparatu oraz filmików z nich. Mam nadzieję że jutro znajdę czas na wywołanie zdjęć, ale na pewno znajdzie się czas bo jutro nic konkretnego nie mam do robienia tylko odpoczynek;-]
Za Arturem tęsknię bardzo ale na razie się nie spotkamy bo on pracuje, jestem niecierpliwa no ale praca to praca. Zawsze dawaliśmy radę z dużym odstępem spotkań więc teraz też damy radę a i tak bardzo często się spotykamy! Kocham mojego wariata<3


Zdjęcie ze spacerku w Zakopanem<3

Bardzo mi się podoba to zdjęcie, ma w sobie taki urok i samo w sobie jest piękne. Po Zakopanem bardzo dużo spacerowaliśmy. To zdjęcie jest z jakiegoś długiego spaceru<3

Jutro dodam kolejne zdjęcia<3


Dobrej nocki, pa! ;)

Brak komentarzy: