środa, 23 lipca 2014

Hej;)

Jak wam mija wieczorek kochani?
U mnie bardzo szybko leci..
Co do dzisiejszego dnia bardzo mi się nudziło ponieważ pogoda się bardzo popsuła, wiało, padało, i wo gule zimno. Pogoda się popsuła jakby była jesień zamiast lata... Może nie być upału ale niech będzie chociaż słońce i temp. 27 stopni. Nie miałam dziś nic konkretnego do robienia.. Jutro muszę pozmieniać parę rzeczy w moim pokoju i może uda mi się porobić jakieś fotki. W sb są moje imieninki, mam nadzieję że spotkanie z Arturem mi wypali;) Trzymam kciuki!! Zdjęcia z wakacji wywołałam, jak mi się uda odbiorę je w piątek;) Bardzo fajne dni się zapowiadają w najbliższym czasie i mam bardzo dobry humorek;)



Dziś zrobiłam sobie galaretkę z owoców leśnych, do jednej wsypałam malinki a do drugiej borówki, mniam...;) Pychota i ślicznie pachną. Jednej już nie mam bo na taką smętną pogodę zjadłam sobie na osłodę;))

Brak komentarzy: