czwartek, 31 lipca 2014

hejcia;)

Co tam u was? Jak tam spędzacie dzień?
Obudziłam się dość rano i myślę co będę robiła dzisjejszego dnia a powiem wam że mam
sporo obowiązków do zrobienia i muszę jakoś złapać motywację aby się do tego zabrać;)
Wczoraj poszłam wcześnie spać bo byłam wykończona po wizycie u dentystki, spędziłam na fotelu
powyżej godz., potem pochodziłam po mieście chwilę a jeszcze potem
spotkałam się z moją przyjaciółką Kasią. Spotkanie po 3 miesiącach nie widzenia jej odbyło się bardzo fajnie, bardzo się za sobą stęskniłyśmy i mieliśmy okazję pochodzić po sklepach i porozmawiać oraz chodziliśmy z jej pieskiem;) Ogólnie byliśmy w parku i na mieście. Fajna z niej psiapsióła a my oby dwie wariatki<3
Spotkanie jak najbardziej zaliczone! :)
-----------------------------------------------------------
Najbardziej mnie zaskoczył wczoraj bocian siedzący na moim dachu, hehe. Pierwszy raz tak z tyci tyci bliska widziałam bociana, chociaż w tym roku widziałam ich bardzo dużo ale z tak bliska jeszcze nie. Od razu poleciałam po aparat i zrobiłam kilka zdjęć które chcę wam pokazać;)
(Zdjęcia ze względu na wiatr wyszły średnie ale mi się bardzo podobają bo są bardzo przybliżone)












-------------------------------------

Co do wczorajszego dnia odebrałam zdjęcia z Rossmana, teraz muszę włożyć je w album ale jeszcze
go nie mam ale jak dobrze pójdzie dziś będzie;)
Idę sprzątać w domu;)

Miłego popołudnia wam życzę papa;)

Brak komentarzy: