piątek, 18 lipca 2014

cześć wszystkim

Hejka
Jak tam u was?
Pogoda za oknem śliczna aż czasem taki upał że bez wody nie da się wytrzymać. Aj uwielbiam lato no i opalanie na słońcu. Na razie nie mam klawiatury. Woda w basenie się grzeje. Pewnie na niedzielę będzie już ciepła. Dziś mam sporo rzeczy do zrobienia więc będę miała mało czasu na leniuchowanie. Nie mogę się doczekać kiedy dodam posty z wakacji. Wiem kochani że to długo trwa no ale na razie nie mam jak i za to was przepraszam.
Tęsknię bardzo za moim Arturem.
Ostatnio i tak często się spotykamy i jest git
♥ Teraz leżę w łóżku i jeszcze trochę leniuchuję. Oglądam sobie od rana i przełanczam kanały Tv.
Mam nadzieje że mi starczy czasu na robienie zdjęć
♡♡♡♡
Kochani postaram napisać potem.
Teraz będę pisać do was na bieżąco.
Dzięki tym co odwiedzają mojego bloga

MIŁEGO DNIA.
PA.

Brak komentarzy: