sobota, 23 sierpnia 2014

Zamyślona o Mazurach

Hej!
Jestem z głową w chmurach o wakacjach na Mazurach. Niedawno wróciłam a ja cały czas
zamyślona o tamtych pięknych widokach.


Zdjęcie z Mazur, zrobione było na molo z widokiem na jezioro Niegocin;)
Zakochałam się w Mazurach!
----------------------------------------------------------
A co o dzisiejszym dniu?
Pogoda ładna ale po woli robi się jesień. Dziś nie robiłam nic szczególnego, rano posprzątałam a potem odpoczynek. A poza tym myślę o zmianach w pokoju bo niebawem, niedługo będę miała malowanie, itd. Obrabiam zdjęcia i mam parę pomysłów jak je ładnie wywołać;) 
Potem wstawię parę zdjęć z sesji kwiatów bo wczoraj robiłam zdjęcia;)
-------------------------------------------------------------
Zapraszam was kochani na mojego fotobloga:


Dziękuję tym co wchodzą na niego i piszą komcie;) Wszystkim bardzo dziękuję;)

---------

Zaraz napiszę wam kolejny post a mianowicie zdjęcia kwiatów i pojawią się zdjęcia;)


Trzymajcie się;)



Brak komentarzy: