sobota, 9 sierpnia 2014

Post napisany z dedykacją dla mojego narzeczonego Artura;)

Z Arturem jesteśmy 3 lata i 6 miesięcy razem<3
Czas bardzo szybko leci a nasza miłość jest niezniszczalna;)

Najważniejsze!!!

3 luty 2011 r- zaczęliśmy być ze sb;)
11 listopad 2012 r- nasze zaręczyny;)

Tych dat nigdy nie zapomnę;)

----------------------------------------------------------------

Powiem wam kochani że charakter mam diabełka i ciężko nieraz ze mną wytrzymać ale mam cierpliwego narzeczonego i nieraz się złości ale wytrzymuje ze mną;) A dlaczego?? Bo mnie kocha najmocniej na świecie i nigdy mnie nie zostawi!!! Za To mu bardzo dziękuję;))
Są w życiu takie chwile za które człowiek oddał by całe życie, jakby on skakał w ogień ja za nim, właśnie taka jest miłość, najważniejsza:)

Wpadłeś mi w oko od razu;)

Na pewno będziesz czytał mojego bloga, to co napisałam dla cb jest<3

Kc Artur<3

1 komentarz:

Unknown pisze...

super blog co powiesz na wspólną obserwację?
http://radoscpisania.blogspot.com