poniedziałek, 4 sierpnia 2014

O dniu;--)

Hej kochani, dziś spędziłam dzionek bardzo pozytywanie, najpierw opalanie a potem
przejażdżka na rowerze;) Dziś było bardzo gorąco, termometr pokazywał u mnie 35 stopni, łaaaaa upał!
Po południu porobiłam zdjęcia sb a potem przed wieczorkiem
wyszła burza i zaczął padać deszcz. Dzień spędziłam jak codziennie w moim
ogrodzie. Bardzo tęsknię za moim Arturem;) Teraz jest w pracy i mi się
bardzo nudzi bez mojego faceta.
A poza tym ściągnęłam sobie aplikację LINE, przez nią można pisać, rozmawiać za darmo. Bardzo fajnie
mi się ona spisuje i jestem z niej zadowolona.
Pokażę wam kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.
-----------------------------------------------------------------




































Awięc to moje zdjęcia z dzisiejszego dnia, nie mam jeszcze aż tak dobrego zapoznania z moim
aparatem co do robienia zdjęć ale się uczę, żeby mi wychodziły jak należą i fajnie.
Komu zdjęcia się nie podobają niech po prostu nie komentuje bo żałosne jest to
jak ktoś napisze wprost że ,,brzydkie zdjęcie", mnie to nie rusza bo mam to gdzieś inaczej
mówiąc. Tym co zdjęcia się podobają bardzo dziękuję:)
Obraźliwe komentarze będą kasowane!
---------------------------------------------------------------------
;)

Brak komentarzy: