wtorek, 12 sierpnia 2014

I następny wyjazd na wakacje zaplanowany ♥

Wakacje zarezerwowane i zaplanowane;)
Tym razem jadę nad jeziora, tzn powiem wam więcej Mazury, Giżycko
Bardzo się z tego powodu cieszę bo nie byłam w tych okolicach ani nad jeziorami nigdy więc na pewno
wyjazd będzie jak najbardziej udany♥ Mam plany cykać bardzo dużo zdjęć i tym razem na pewno
uda mi się je pokazywać, będą na blogu i instagramie♥ Więc pokażę wam je i będą notki co w dany dzionek zwiedzałam, itd;) Nie mogę doczekać się wyjazdu
Będę tęsknić za moim Arczim ale o nim też będę pamiętać bo to moja najważniejsza miłość w życiu więc bd. go zasypywać zdjęciami, będziemy pisać, wyślę mu pocztówkę i na pewno mój
narzeczony dostanie ode mnie jakąś śliczną pamiątkę
--------
P o z d r o w i o n k a dla was;*** 

Brak komentarzy: