poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Piosenka, dobranoc;*



Przed pójściem spać włączyłam sobie piosenkę, która mi się
bardzo podoba<3
Nie wiem czemu ale kojarzy mi się ona ze mną i moim narzeczonym;)

Do nieba chcę! Zaprowadź mnie!
Będę przy Tobie w każdą noc, w każdy dzień!
Zabiorę Cię gdzie tylko chcesz
schody do nieba wybuduję bo chcę!
Do nieba chcę! Zaprowadź mnie!
Będę przy Tobie w każdą noc, w każdy dzień!
Zabiorę Cię gdzie tylko chcesz
schody do nieba wybuduję bo chcę!
 <33
 Gdy wszystko pójdzie Ci źle,
będę Cię bronił jak lew,
bo jesteś mi najważniejsza.
Będziesz mi panią mych snów,
królową życia i tchu
nic więcej nie chcę do szczęścia.

To jest prawda bo mój Artur broni mnie jak lew!!!!
Kocham go!!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------

Dobranoc kochani!
Słodkich snów wam życzę<333

Brak komentarzy: