piątek, 1 sierpnia 2014

Filmik będzie w następnym poście bo nie chciał się opublikować ;)

No cześć znów!
Postanawiam wstawić na bloga obiecany filmik o moim pokoju, dziś przeszedł mój pokój
sporo metamorfoz ale mi się bardzo podoba teraz i chcę w nim przesiadywać godzinami.
Mam nadzieję że filmik będzie wam się podobał no i mój pokoik też;)
Zapraszam do oglądania:

-------------------------

A więc to mój pokój;) Jeszcze mam wiele do zrobienia w nim i pozmieniania;) 
Więc to nie całość jego metamorfozy;)
Myślę co dalej zrobić w nim i muszę sb ramki na zdjęcia kupić i inne drobnostki pozmieniać;)

Bardzo intensywnie się przyłożyłam dziś do zmian bo bardzo lubię coś zmieniać zawsze
w pokoju a uwielbiam w nim przesiadywać nieraz długo a szczególnie w 
pochmurne i deszczowe dni bo zawsze mam coś w nim do zrobienia;)

 Mam nadzieję kochani, że filmik wam się podobał;)


Brak komentarzy: