wtorek, 12 sierpnia 2014

O dzisjejszym dniu...

Pogoda średnia ale wcale się nie nudziłam bo chodziłam na spacery i zaliczyłam
małą przejażdżkę rowerową, obudziłam się po 6, Oooo, wiem szok ale spokojnie bo zasnęłam i jakoś wstałam ok. 10. Tak dobrze mi się leżało na łóżku że nie chciało mi się z niego wstać;)
Mam zamiar zrobić porządek na kompie ze zdjęciami, ładnie je obrobić, itd, nie wiem kochani kiedy ale
obiecane zdj. z Alpinarium na pewno pojawią się dziś albo jutro♥ Postaram wstawić je jak najszybciej się da. Przepraszam za moją dziś nieobecność na blogu rano ale miałam tam jakieś obowiązki;)
Pisanie z moim Arturem zawsze poprawia mi humor, kocham go
------------------------------------------------------------------
Kochani mam nowy i o bardzo ładnym zapachu żel pod prysznic

Ja mam o zapachu: poziomka, winogrona.
Śliczny zapach a skóra pięknie pachnie;)
Jak mi się skończy mam zamiar wypróbować te 2, inne pozostałe;)
A co mnie cieszy? Duża buteleczka żelu za bardzo dobrą cenę;)))
♥ Lovvv;)
Moja skóra zrobiła się po nim gładka;)
Polecam
-------------------------------------
;)  
 

Brak komentarzy: