piątek, 8 sierpnia 2014

O dniu;)

hej;)
Piszę do was dopiero teraz bo wcześniej byłam tak zabiegana że mi nie starczało czasu abym weszła na
bloga i napisała do was posta. Wstałam o 7 rano, no wiem wcześnie ale mnie deszcz
obudził, potem na szybko zjadłam śniadanie i zaczęłam ogarniać i robić zmiany w moim pokoju. Jeszcze
wam nie pokażę zdjęć ani filmiku pokoju bo nie jest wszystko poukładane i brakuje mi
wazoników z kwiatkami, nie obiecuję ale jak się uda zdjęcia pojawią się jutro;)
Dziś robiłam galaretki z owocami a jutro spotkanie z moim facetem;)
Cieszę się bardzo!! Na pewno się ucieszy bo jutro będę robiła sernik na zimno a Artur uwielbia;)
Pogoda od rana była słoneczna, dopiero pod koniec dnia zaczęło się chmurzyć i padał obficie deszcz. W moim pokoju się zrobiło strasznie ciemno bo taka czarna chmura była że szok. Teraz się ochłodziło.
Teraz buszuję po necie i szukam jakiś ozdób do pokoju i fajnych pomysłów co można zrobić w pokoju;)
Jak znajdę coś ciekawego pokażę wam;)
Przed chwilą pisałam z moją przyjaciółką Kasią, bardzo się cieszę że między nami
jest zgoda i się nie kłócimy;) Pozdrawiam i całuję moją Kasię;)

Brak komentarzy: