niedziela, 24 sierpnia 2014

Super dzień

Hej.
Dziś dzień był świetny. Od rana wybrałam się na grzyby, pogoda nie była ładna ale akurat jak
byłam w lesie wytrzymała. Co do grzybków to uzbierałam sporo i postanowiłam z moją mamą że
zrobimy z nich grzybki marynowane w słoiczkach, mniam! Uwielbiam kochani chodzić po lesie, zapach drzew i powietrze w nim. Lekko się oddycha i uwielbiam ten piękny krajobraz leśny! Achhh;)
Liście w lesie były już takie jak pod jesień prawie a nawet dzisiejsza pogoda była jak jesienna, zimno i wiał wiatr... Po południu też wybrałam się do lasu ale tym razem uzbierałam mniej
grzybów ale to nic;) Przeszłam się i potem szybko wracałam do domu bo zaczął padać deszcz.
A co przed wieczorkiem?
Grillowa atmosferka rodzinna się zrobiła;) Uwielbiam grill;) Mniam, fajnie było posiedzieć
z rodzinką przy nim;)
Aktualnie dzień spędziłam w domu bo było tak ponuro że dla ocieplenia piłam kubki gorącej
herbatki żeby się rozgrzać a to pomaga i leżałam sobie w łóżku;)
Pisanie z moim narzeczonym zawsze rozbawia<3

Uciekam spać.
Do jutra kochani;)



Brak komentarzy: