czwartek, 5 maja 2016

Artur odpowiada na moje pytania♥

Hej Kochani

Co mój narzeczony Wie o Mnie?
Poznajcie mnie bardziej

Arczi odpowiada na pytania

♥Co we mnie lubisz?
Arczi; Lubię w tobie ,wręcz kocham twoją organizację życia, to jak umiesz sobie zagospodarować czas na wszystko, to co cię interesuje i co sprawia przyjemność oraz to, że zawsze jesteś sobą.

♥Jakiej muzyki słucham?
Arczi; Słuchasz muzykę klubową,disco polo, nowoczesne takie jak After Party, idt, Pop oraz z radia Eska.

♥Jaka jest moja ulubiona potrawa?
Arczi; Szpinak, lazania, Pierogi z kapustą i grzybami, pierogi z truskawkami, zupa z imbirem.

♥Czy pamiętasz jak byłam ubrana na pierwszym spotkaniu?
Arczi; Niebieska, piękna sukienka, która podkreślała twoje oczy.

♥Ile potrafimy bez siebie wytrzymać?
Arczi; Krótko bo nam wtedy odwala ,,szajba". Gdy jest dużo pracy i nie możemy się spotkać to potrafimy być cierpliwi .

♥Jaka była pierwszy raz Twoja reakcja jak dowiedziałeś się, że prowadzę bloga? Co o nim sądzisz?
Arczi; Moja reakcja była taka; ,,O wow, widać moja Ania ma bardzo kreatywny pomysł na wolny czas a pisanie bloga jest bardzo kreatywnym i ciekawym zajęciem.

♥Czy lubisz czytać mojego bloga?
Arczi; Uwielbiam, ubóstwiam, jest po prostu ekstra. Czytam go codziennie nawet jeśli Ania nie wstawi posta.

♥Czy mamy wspólne zainteresowania? Jak tak, to jakie...?
Arczi; Owszem mamy, chodzenie po sklepach ,długie spacery, moda, filmy, muzyka i wiele ,wiele innych.

♥Czego czytelnicy o mnie nie wiedzą?
Arczi; Jak bardzo jesteś wartościową osobą i że dla w porządku osób jesteś Okey.

♥Moje ulubione kolory to...?
Arczi;Różowy przede wszystkim ,niebieski, fioletowy.

♥Gdy do ciebie pierwszy raz napisałam wiedziałeś że to ta dziewczyna na całe życie? Miałeś takie przeczucia?
Arczi; Na początku nie wiedziałem ale później gdy zaczęliśmy ze sobą chodzić zrozumiałem to po paru spotkaniach. 

♥Co lubię robić w wolnym czasie?
Arczi; Pisać bloga, bawić się z psem, ćwiczyć Fitness ,spotykać się ze mną, rysować, fotografować.

♥Moje hobby to...? Dlaczego?
Arczi; Rysowanie, gdyż kształtuje to twoją kreatywność, Fitness- gdyż dbasz o figurę i zdrowy, aktywny tryb życia oraz fotografia.

♥Jestem zakręcona, wszędzie mnie pełno, czasem ciężko za mną nadążyć.... Dajesz radę?
Arczi; Tak, choć nieraz dostaje zadyszki jak próbuję nadążyć za tobą (haha) ale takto daję radę.

♥Kochasz mnie bardzo mocno?
Arczi;Kocham cię bardzo mocno i jesteś kobietą z którą chcę spędzić całe ,swoje życie!

Arczi sobie poradził idealnie z pytaniami♥ Mój narzeczony wie o mnie wszystko





Brak komentarzy: