wtorek, 17 maja 2016

Motywację czas zacząć♥

Motywacja/Wyzwanie od 17 maja 2016 roku!

Hej Kochani

Motywacja, zmiany życiowe i postanowienia

Dzisiejszy spacer bardzo mi pomógł ponieważ prócz oddychania świeżym powietrzem wiele rzeczy przemyślałam. W moim przemyśleniu było wiele za i przeciw ale stwierdziłam ,że chciała bym aby moje życie trochę inaczej wyglądało i postanowiłam że zmienię te złe nawyki na bardzo dobre! Jak każdy z nas w życiu popełniamy wiele błędów, a zazwyczaj jest też tak ,że później tego żałujemy i mamy wielkie wyrzuty sumienia..! Ja właśnie tak mam! W postanowieniu mówiłam sobie, że nie zjem ani jednego ciastka a później wychodzi, że; np; mam zły nastrój i mój mózg wysyła impuls ,,na dobry humor zjedz coś słodkiego". I właśnie słuchałam się tego i tak robię! Nie podoba mi się to wo gule więc postanawiam wziąć się za siebie! Nie myślcie sobie że opycham się słodkim i jem 3 opakowania czekolad naraz, nie jest tak no ale podałam przykład jak mamy zły nastrój sięgamy po coś słodkiego ale czas i pora to zmienić! Kiedyś mi się udało i znów tego dokonam!

Lato się zbliża więc rusz się i zacznij ćwiczyć

Postanowienia/motywacja:
♥Zdrowe odżywianie
♥Zero słodyczy
♥Zero fast-foodów
♥Unikanie alkoholu/używek (jedynie okazjonalnie)
♥Ćwiczenia/fitness/zumba
♥Aktywny tryb życia
♥Dużo spacerów
♥Chodzenie wcześniej spać


Jak postanawiam się zmotywować?
♥Uwielbiam ćwiczyć więc nie zrezygnuję z żadnego treningu
♥Wsparcie najbliższej osoby (mój narzeczony)
♥Nic samo się nie zrobi!
♥Zdrowe odżywianie
♥Picie wody dla zdrowia i urody
♥Ćwiczenia z Mel B (ta trenerka bardzo jest motywująca, od razu gdy włączam ćwiczenia to na mojej twarzy jest uśmiech i mam cudowne nastawienia do zrobienia treningu)
♥Dążenie do wymarzonego celu/efektu
♥Nie jem słodyczy! Zastępowanie je owocami i warzywami!
♥Nie poddawać się
♥Znajdźcie motywację
♥Dziennik ćwiczeń (zapisywanie sobie ćwiczeń i co jemy)
♥Cytaty motywacyjne 
♥Gdy dążymy do celu nie warto się poddawać

Ćwiczenia, które wykonuję codziennie:
Mel B:




Napiszę wam dalej co ćwiczę po tych ćwiczeniach:
♥Zumba
♥Szpagat
♥Świeca

 Nie dajmy się pokusie! Nie jedzmy tych nie zdrowych produktów!

-Co do jedzenia jem ale mniej !
-Więcej owoców/warzyw
-Owoce jem do 15 , po godz. 15 nie powinno się ich jeść
-Pieczywo białe zamieniłam na razowe/ciemne
-Serki z owocami, typu bakoma ,jogobella zamieniłam na jogurt naturalny i sama dokładam owoców i wiem ile będzie słodki a kupne serki zawierają masę barwników i cukier i jest to nie zdrowe więc lepiej jogurt naturalny i samemu sobie komponować!
-Nie piję napojów gazowanych , soków typu ,,Kubuś", soków ,wolę sama zrobić sobie własny koktajl owocowy,warzywny, z dodatkiem wody lub jogurtu naturalnego
-Zero słodyczy
-Nie jem fast foodów
-Unikanie ciężko strawnych potraw
-Ćwiczenia!!
-Spacery

Moja motywacja jest silna i dziękuję mojemu narzeczonemu i przyjaciołom za wsparcie♥

Kochani motywujmy się razem!
Trzymam za wszystkich kciuki!
Damy radę!
Buziak;*

Brak komentarzy: