środa, 20 kwietnia 2016

Dużo radości!

Mój nowy piesek daje mi wiele radości

Hejka kochani
Dzisiejszego dnia pogoda za oknem nas nie rozpieszcza! Pada deszcz, wieje wiatr a na dodatek jest bardzo zimno i ponuro.. W pogodzie mówili, że ma być tak ponuro jeszcze przez najbliższe dni! Najbardziej zdziwiło mnie to ,że oglądając pogodę w telewizji wspominali coś o zimie ! Oby to się nie sprawdziło! Na szczęście przy takiej brzydkiej pogodzie nie brakuje mi energii! Kwiecień, plecień...

Na pewno Ci, którzy czytają mojego bloga wiedzą, że od niedzieli mam nowego pieska! Mój piesio jest Owczarkiem Niemieckim, wabi się Reks♥ Dostałam go na urodziny od moich rodziców i jest to wspaniały i najcudowniejszy prezent z którego bardzo się cieszę♥ Reksio jest 3 miesięcznym szczeniakiem♥ Powiem wam ,że jest świetny a ja od niedzieli uczę go komend (siad, podaj łapę, daj głos, itd..) Jest to szalona psinka, wszędzie go pełno! Uwielbia się bawić i nieraz lata jak szalony, hihi♥ Pocieszny i najcudowniejszy psiak♥ Reksio nie odstępuje mnie na krok a na widok jedzonka i zabawek szczeka, szaleje i merda ogonkiem♥ Z moim drugim piesiem, którego znacie z filmików i bloga (Tosia). Oba pieski zaprzyjaźniły się od razu! Wspólnie biegają i się bawią! Uwielbiam ich obu



♥W sobotę spotkanie z moim narzeczonym
♥Sobota- moje urodzinowe przyjęcie
♥Jutro robienie ciasteczek
♥Piątek- robienie pysznych galaretek z owocami na sobotę
♥Jutro sprzątanie w domu
♥Zapowiadają się cudowne dni i spędzone chwile razem z moim narzeczonym na spotkaniu

Idę się wykąpać a od jutra zaczynam ćwiczenia i biorę się za zdrowe odżywianie!
Jutro wiele postów na blogu o ćwiczeniach i zdrowym trybie życia♥ 
Dam radę i nie poddam się!

Brak komentarzy: