niedziela, 22 maja 2016

Daily Vlog Maj 2016 ♡

Hej Skarby
Witajcie w poniedziałkowy poranek
Wyspaliście się?

Wstałam około 6 rano, przejrzałam Instagrama i postanowiłam do Was napisać posta na blogu♥ Powiem wam szczerze, że jak na taką wczesną godzinę wstania z łóżka jestem wypoczęta i wyspanaO 11 zaczynam pracę a potem czeka mnie bardzo dużo intensywnej pracy w domu... Mam do zrobienia bardzo dużo porządków, mam nadzieję, że dam radę! Za oknem przepiękna pogoda

♥W czwartek- spotkanie z narzeczonym
55 dni do wakacji w Mielnie
♥Czerwiec- Spotkanie u Arcziego


Smak lata kojarzy mi się z owocami a szczególnie arbuzem♥ Uwielbiam jego smak♥ Sezon arbuzowy czas zacząć (hihi)

Zapraszam was na mój Daily Vlog w Maju. Wybaczcie mi ,że są napisy na filmiku ale wypróbowywałam nowy program do filmiku. Mam nadzieję, że wam to aż tak nie przeszkadza w oglądaniu:)
Miłego oglądania!


Miłego dnia!  

Brak komentarzy: