wtorek, 17 maja 2016

Czerwiec u narzeczonego♥ Zdrowy styl życia...♥

Cześć Skarbki

Jest godzinka 21;47, niedawno skończyłam ćwiczyć i postanowiłam siąść przed komputerem i napisać posta na blogu. W czerwcu będę u mojego narzeczonego 2 tygodnie, pewnie wiele osób będzie się zastanawiało czemu napisałam taki tytuł posta na moim blogu. Właśnie wam to wytłumaczę..♥ Pewnie jak wiecie uwielbiam zdrowy styl życia oraz ćwiczenia, ze względu na to chcę też zmotywować mojego narzeczonego aby nie jadł słodyczy ponieważ nie warto a jak wiemy SŁODYCZE to puste kalorie, samo zło! Nie jestem jakimś dietetykiem ale uczyłam się podstaw żywienia więc z lekcji wam wytłumaczę że nasz organizm wytwarza serotoninę , która odpowiada za nasz nastrój i funkcjonowanie układu pokarmowego. Serotonina w odpowiedniej ilości pozwala nam się cieszyć życiem, gwarantuje nam dobry sen, łagodzi ból miesiączkowy.. Do jej produkcji potrzebny jest tryptofan -wytwarzany samodzielnie ale musimy go dostarczyć w pożywieniu. Aby tryptofan przedostał się do naszej krwi potrzebujemy cukrów. Nasz mózg wysyła impuls że chce węglowodanów (cukrów). Kiedy mamy zły dzień nasz organizm to wyczuwa a my od razu myślimy o zjedzeniu słodyczy na poprawę humoru. Jesteśmy tym nasyceni... Po kilku godzinach poziom insuliny spada w dół a my znów mamy doła i czujemy się źle a nasz organizm domaga się czegoś słodkiego... Jeżeli macie ochotę na słodycze zjedźcie na przykład zamiast Marsa to Ciasteczko z Musli, ma mniej kcal i jest bardziej pyszne. Jedźcie z głową!! 
O mojego narzeczonego mam zamiar w czerwcu bardzo dbać i nauczyć go jak najlepszych nawyków żywieniowych! Na pewno mi się to uda a on będzie zadowolony! 
Chcę wam wytłumaczyć jeszcze jedną rzecz; gdy kupujecie w sklepie sok to on nie jest taki 100% taki super. Pamiętajcie, że praktycznie do każdego soku są dodawane różne barwniki i cukry.. Kochani uwierzcie mi lepiej wycisnąć sok ze świeżych owoców samemu (mandarynka, mango, marakuja,arbuz...itd) ,wiecie co pijecie, nie dodajecie żadnych węglowodanów a macie 100% soku. Do naszego organizmy wpłynie wiele witaminek! Jeżeli nie lubicie wody dodajcie do niej cytrynę, pomarańczę, zrobi się smakowa i przepyszna♥ Moim ulubionym rozwiązaniem do tego że jem pełne porcje owoców są Smoothie♥ Polecam!

Uciekam spać, dobranoc




Brak komentarzy: