wtorek, 31 maja 2016

Cudowny dzień, idealna pogoda na spacer♡

Hej Kochani♡
Jak tam u Was?

Dzisiaj mamy ostatni dzień maja a jutro zaczynamy nowy miesiąc czerwiec. Ten miesiąc zleciał mi bardzo pozytywnie, mam nadzieję, że czerwiec też przyniesie wiele dobrego♡ Jutro jest Dzień Dziecka..♡ Pewnie wiele osób będzie się zastanawiało dlaczego o tym piszę... a więc zacznę od samego początku.. Nawiązując do tematu nie obchodzę już Dnia Dziecka ponieważ mam 23 lata ale dla moich rodziców zawsze jestem dzieckiem i zawsze obdarowują mnie jakimś prezentem. Nie mam im tego za złe, powiem wam szczerze, że gdy dostaję od nich jakiś prezencik na 1 czerwca czuję się bardzo pozytywnie uśmiechnięta a zarazem przypominają mi się czasy dzieciństwa jako Ania, malutka dziewczynka energicznie szukała po szafkach i wszędzie gdzie się dało gdzie moi kochani rodzice ukryli jakiś prezencik (hihi) ♡ Taka ze mnie była mała agentka i cwaniara...♡ A wy jeszcze dostajecie prezenty na Dzień Dziecka?


Pogoda za oknem jest prześliczna♡ Dzisiejszego dnia miałam sporo pracy i nie miałam za bardzo czasu na spacery ale na szczęście po południu miałam chwilę wolnego czasu ,wzięłam aparat i wybrałam się na spacer z moimi psiakami♡ Temperatura w cieniu dochodziła do 27 stopni a w słońcu było powyżej 30... W niektórych momentach dnia było strasznie duszno i parno... Po południu wystąpiła lekka burza a opadów zero.. Przydało by się chociaż parę kropel deszczu bo nieraz jest nie do wytrzymania.. Uwielbiam jak jest słonecznie i kocham porę roku lato♡

W niedzielę jadę do mojego narzeczonego a potem jedziemy na chrzciny. Zakładam malinową sukienkę, którą pomógł wybrać mi Mój narzeczony! ♡ (na pewno pojawią się wkrótce zdjęcia). Powiem wam szczerze, że mój facet ma gust! To co mi się podoba to jemu też a jak jemu się coś podoba mi też (aczkolwiek nie zawsze no ale prawie zawsze trafiamy w gusta). Na pewno cudownie spędzimy razem dzień!
Achhh i spotkania za spotkaniami....♡
11 czerwca jadę do mojego Artura na więcej niż tydzień! ♡ Cieszę się ogromnie! Spędzimy cudownie razem czas♡ O spotkaniu pisałam tutaj: https://anulunia268.blogspot.com/2016/05/czerwiec-u-narzeczonego-zdrowy-styl.html .

Po woli robię zakupy na wyjazd nad morze. Od 17 lipca jedziemy wraz z Moim facetem do Mielna♡ Uwielbiam wraz z Nim spędzać wakacje. Aaaa jeszcze dodam ,że te wakacje będą jako jedne z ostatnich jako para narzeczonych, w następnym roku będziemy na wakacjach jako mąż i żona♡ Jestem szczęśliwa i nie mogę doczekać się tego wszystkiego ♡



Mój cudowny psiak Reks, wariat ale kochany




Uciekam ćwiczyć♡
Miłego wieczoru♡
Do jutra;)




Brak komentarzy: