wtorek, 10 maja 2016

Wakacje w Mielnie zarezerwowane ♥

Hej Kochani
Dawno nie pisałam postów na blogu ponieważ byłam bardzo zajęta pracą i nie miałam na to czasu. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i mnie doskonale zrozumiecie!

Wraz z moim narzeczonym w lipcu wybieramy się na wakacje. Wczorajszy dzień spędziliśmy na szukaniu miejsc oraz noclegu na nasze wspólne wakacje. Wybraliśmy parę miejsc a potem zaczęliśmy dzwonić czy są jakieś wolne noclegi, na początku straciliśmy nadzieję ponieważ wiele miejsc na ten termin było pozajmowanych. Mimo tego nie poddaliśmy się i zaczęliśmy szukać dalej. Po paru minutach udało Nam się znaleźć bardzo fajne miejsce w którym jest blisko do morza i jeziora! ;) Wyjeżdżamy od 17-24 lipca, nie mogę się doczekać! Co do naszego pokoju na wakacje; jest wspaniały! Jesteśmy mega zadowoleni że rezerwacja wakacji nam się udała i znaleźliśmy cudowne miejsce. Czekamy cierpliwie... Do wakacji pozostało 67 dni...

Co do naszych wakacji na początku obstawiliśmy ,że będziemy szukać miejsc w Sarbinowie ale potem stwierdziliśmy, że w Mielnie jest więcej atrakcji i dużo więcej miejsc do zwiedzania! Może kiedyś odwiedzimy Sarbinowo (hihi). Jak widać decyzja o miejscu na wakacje była zmieniona z minuty na minutę (hihi).

Czytam o Mielnie
(napiszę wam co ciekawego się dowiedziałam)

Atrakcje w Mielnie i Unieście;
♥Promenada spacerowa (3 km między Mielnem i Unieściem)
♥Jezioro Jamno
♥Port Rybacki w Unieściu
♥Muszla koncertowa
♥Latarnia Morska w Gąskach
♥Mielno-Oceanarium 
i wiele, wiele innych wspaniałych miejsc do zwiedzania

http://www.polskaniezwykla.pl/web/place/search,1,-1,-1,308353,-1,-1,-1.html
http://www.mojeurlopy.pl/mielno/atrakcje-turystyczne

Wakacje w Mielnie będą wspaniałe!


Brak komentarzy: