niedziela, 26 lipca 2015

Wesele Paulinki i Adama/zdjęcie z moim narzeczonym♥ 25 lipiec 2015♥


♥ Hej kochani
Jak Wam pisałam wcześniej w sobotę byłam z moim narzeczonym na weselu. Od rana miałam fryzjerkę a później kosmetyczka♥ Moja fryzura to pokręcone włosy spięte na bok i kwiat we włosach a paznokcie mam pomalowane na piękny srebrny kolor z takimi drobinkami które mienią się pod wpływem światła lub słońca. Jak widzicie moja sukienka była taka bardziej brzoskwiniowa ,choć po zdjęciach tego za bardzo nie widać ale może jak dostanę zdjęcia od mojej kuzynki Paulinki to zobaczycie lepszą jakość. Powiem Wam ,że z moim miśkiem prezentowaliśmy się świetnie♥ Wesele było bardzo fajne ,świetne jedzonko, dużo tańców ale nogi nie bolą! ;) Wytańcowałam się za wszystkich czasów hehe♥ Uwielbiam wesela♥ A to było mega superanckie♥♥ Jestem zadowolona♥ Młodzi pięknie wyglądali♥ Dziękujemy Paulinko i Adamie za zaproszenie na wesele♥♥
Szczęścia Dla Was!! ♥

Brak komentarzy: