wtorek, 21 lipca 2015

hej♥

Hej kochani♥

Niedawno wstałam i zaraz będę szła na śniadanie. Ostatnio moje poranki zaczynają się
dość wcześnie ale i tak jestem wyspana. Pogoda za oknem jak na razie świetna, słoneczko i ani jednej chmury na niebie. A co u was, jaką macie pogodę?
Planów na dzisiaj jako tako nie mam ,prócz sprzątania w domu i posegregowaniu zdjęć które wywołam♥ Jak obiecałam dzisiaj pojawią się zdjęcia z moim narzeczonym!
Ostatnio byłam na zakupach no i kupiłam sobie buciki na obcasie podchodzące pod kolor brzoskwiniowy, torebkę kopertówkę . naszyjnik i bransoletkę, później na pewno wam pokażę♥ Jak pisałam w sobotę idziemy z moim Arturem na wesele, będę musiała wstać ok. 7 pewnie w sobotę bo mam o 10 fryzjerkę, a moja fryzura będzie chyba loki no i spięte będą kwiatem, na pewno coś fryzjerki mi doradzą a później czeka mnie kosmetyczka no i to wszystko♥♥
Na pewno nie obędzie się bez robienia zdjęć!! ♥
W niedzielę są moje imieninki ,fajnie się złożyło bo akurat wesele a później imieniny ,cieszę się ,że Arczi będzie wtedy ze mną♥

Od jednej dziewczyny dostałam wiadomość na e-mailu ,że mogłabym prowadzić bloga jak kiedyś, czyli pamiętnikowo i wstawiać o wiele więcej zdjęć♥ A więc Asiu piszę ci teraz: na pewno wrócę do systematycznego blogowania a co do zdjęć na pewno będę wstawiać bo je polubiłam♥
Mój blog jak pisałam to mój internetowy pamiętnik w którym opisuję momenty z mojego życia a później chętnie wracam do wpisów i mam wspomnienia i zdjęcia co robiłam
danego dnia♥♥

BUZIAKI i Życzę Wam Miłego dnia, do zobaczenia w następnych postach♥



Brak komentarzy: