piątek, 17 lipca 2015

♥♥♥♥


Hej kochani;*

Co tam u Was?
Ja jak na razie nie będę wstawiać zdjęć z Władysławowa ponieważ resztę postanowiliśmy z Arturem zachować dla siebie. Jutro mam zamiar przygotować zdjęcia które w najbliższym czasie wywołam jak co roku ,później włożę do albumu i będziemy mieć świetną pamiątkę! Uwielbiam wyowływać zdjęcia ponieważ daje mi to super wspomnienia. Moje pamiątki z Władysławowa to: śliczny zegarek niebieski z fokami, pozbierane muszelki i wiele zdjęć oraz filmików. Od narzeczonego dostałam prześliczne kolczyki;* Dziękuję! Jak co roku wysłaliśmy pocztówki dla rodziny. Może jakieś zdjęcia jeszcze pojawią się na flogu ale to na pewno podam linka bądź jakieś wstawię;) Władysławowo będziemy mega mile wspominać;)
Co do dzisiejszej pogody za oknem to była śliczna, słoneczkoooo;) A u Was jaka pogoda? Uwielbiam lato, jeść malinki, robić zdjęcia i przesiadywać długo na słoneczku no i opalanie;) 
25 lipca idziemy z Arturem na wesele;))

Zapraszam wszystkich na mojego floga, więcej zdjęć jest tu: http://anulunia268.flog.pl/

Brak komentarzy: