czwartek, 30 lipca 2015

Hej♥

Witajcie kochani♥
Co tam u Was?
Wstałam około 9, zjadłam śniadanie a później poleżałam na łóżku oglądając TV, pogoda za oknem nie zaskakuje, w nocy padał deszcz a teraz jest dość silny, zimny i nieprzyjemny wiatr, odrobina słońca i nieraz robi się pochmurno no ale mam nadzieję, że później pogoda się poprawi bo chciała bym porobić zdjęcia makro w moim ogrodzie♥ Planów na dziś jako takich nie mam, jedyne chyba co będę robiła to porządek w pokoju.. Ale to później bo teraz mam lekkiego lenia a chciała bym przed tym opublikować parę postów na blogu.
Wczoraj przyszły do mnie dwa katalogi: Black Red White i Bonprix ♥ Dziękuję♥

Uwielbiam wywołane zdjęcia♥
Od mojego narzeczonego dostałam śliczny, różowy album i w tym tygodniu zamówiłam sobie zdjęcia z wakacji i wiele innych do wywołania ale dziś mam nadzieję, że są do odebrania. Jak pisałam kiedyś bardzo lubię mieć zdjęcia w albumie, jest to świetna pamiątka i można nieraz usiąść sobie ,obejrzeć album i wspominać dany dzień ciesząc się tymi chwilami i popijając kawkę;]
Może nie jest wywoływanie zdjęć na czasie bo jak zrobimy przerzucamy na komputer i zapisujemy w folderach ale jak wiemy nasze babcie czy inne pokolenia nie miały tak dobrze więc zdjęcia robili i zachowywali w pudełkach i do tej pory są i jest to świetna pamiątka;) Moją inspiracją jest wywoływanie zdjęć i postanawiam to robić bardzo systematycznie♥
Moim zdaniem wywoływanie zdjęć to pomysł rewelacyjny♥

A wy wywołujecie zdjęcia?


Pozdrawiam♥



Brak komentarzy: