sobota, 30 maja 2015

;]



Wiele pytań dostaje na e-maila czy będę nagrywała jakieś filmiki? Owszem będę ale
jak mi naprawią mój aparat. Na pewno będę nagrywała filmik o zakupach, pokoju, itd, mam wiele
pomysłów na nowe filmiki;) Dużo osób zadawało mi pytanie czy nagrywałam jakiś filmik
mówiąc do Was, od razu wam mówię owszem tak;) Tu macie link: http://anulunia268.blogspot.com/2015/05/dugo-wyczekiwany-filmik-pierwszy.html


Bardzo się cieszę, że niektórym się podobają moje filmiki.

Co do dzisiejszego dnia nic nie robiłam konkretnego, od rana byłam w Warszawie, później po przyjeździe gdzieś znowu jechałam, a więc dzień w rozjazdach... Zmęczona jestem bardzo.. Poem musiałam poleżeć bo poczułam silny ból głowy, masakra, zmęczenie mi wyszło i chyba było takie ciśnienie ale na szczęście już jest okey;) Później miałam grilla i bardzo fajnie spędziłam czas z rodzinką;]

Męczący i zarówno wspaniały dzień! ;)

Buziaki!

Brak komentarzy: